17
Jan
09

Solemnization of Fasya & Izan

DSC_2804

collage-fasya&izan

Allhamdulillah….semuanya selamat berjalan dengan lancar…..apa – apa pun trima pada fuadtopa coz tunjuk ajar sikit cara penggunaan blog nie.Pening gak nak buat blog walaupun semuanya dah disediakan tp kalau tak tau penggunaan nya pun payah gak,aku nie kadang – kadang segan nak bertanya kat fuadtopa tp kena gak tebalkan muka aku nie kalau tak memang tk siap laaa blog baru aku nie,walaupun sebelum nie aku ada pakai blog lain iaitu BLOGSPOT itu pun tk pandai nak menggunakan so sekarang dengan rasminya INI ADALAH BLOG TERKINI,aku harap korang setia pada blog nie, walaupun banyak gambar- gambar aku nie tk ler seberapa lawa tp aku tetap akan dapatkan yang terbaik.

Banyak lagi benda yang aku kena tempuhi tuk tahun 2009 nie,walaupun azam tahun lepas pun tk abes2 lagi dah ada Azam baru…hahahhahaa kelakar tul.Apa-apa pun kena buat yang terbaik…yang penting PASSION kena ada.Hahahahahaha….kalau korang nak tau ,aku nie bukan laaa kaki mengarang karangan….memang aku nie tak pandai tulis karangan sebb kat sekolah dulu pun memang pemalas kalau bab2 kena buat karang sampaikan aku sanggup bagi upah kat awek2 sekolah aku suh buatkan karangan BM ( Bahasa Malaysia )hehehehe.

Oklah…aku kasi upload sikit Solemnization FASYA & IZAN,hehehehe korang mesti dah tengok kat website lama aku,takpe sebb sekarang nie aku dalam proses PERPINDAHAN ke blog , so sibuk skitlaaa biasalah awal2 tahun nie, banyak benda yang kena uruskan walaupun aku nie masih bujang tp sibuknya macam orang yang dah berkeluarga yang punyai anak 4 orang…hehehehe tue kata aku laaa bukan korang kata.hehehehhehe okalah aku kasi santapan sikit dulu kat korang…kasi layan k….

peace sey…..

mohdshairulfaiz

+60126181530
mygallery picture
my_email : shairulfaiz@gmail.com
YM : shairulfaiz_eg6@yahoo.com

Advertisements

0 Responses to “Solemnization of Fasya & Izan”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: