18
Jan
09

Portraiture ‘ Kasih Sayang ‘

49

18

11

Wahhhhh…..malam semalam aku rasa best ajer….sebab aku dapat satu panggilan yang aku sendiri tak tau no.fon sapa nie,so aku angkat la nak bagi salam kat orang nie….dari suaranya aku rasa macam pernah dengar tp perasaan takut nak cakap karang takut salah orang…malu beb….hehehehhe.so si pemanggil nie pun mulalah bertanya khabar kat aku,ermm aku pun jawab lahh khabar baik n sehat sokmo selalu.Lepastue aku pulak bertanya ‘ siapa nie ‘ than dia pun cakap lah yang dia kawan lama aku…..aku terpingga jap…dengan kata2nya tadi….aku membisukan diri jap.

Setelah berapa saat aku terpingga dia pun tanya kat aku, kenal tak kawan lama….so aku pantas jawab aku tak kenal laa mungkin aku dah lupa kot..tp suara macam aku pernah dengar,tue aku kata dalam hati aku lah…than si pemanggil pun cakap laa nama dia ‘ YAN ‘,hahahahha aku terpingga jap, setahu aku member aku yang bernama YAN nie ada 2 orang…ermmm dengan tiba – tiba sahaja aku terus igt, rupa – rupanya SI YAN nie …….alaaaaa takyah laa citer…lagipun aku tengok dalam FRIENDSTER dia sudah bertunang and sudah jadi milik orang…

Walaupun dia sudah di miliki orang dia tetap kawan aku…walaupun memang ada perasaan sayang kat dia tapi nak wat camner…benda yang lepas jangan di ingatkan yang penting kita kena terus pandang kedepan k.hahahahha memang rancak mlm tadi aku borak2 ngan si YAN nie…walaupun masing – masing ada sesuatu yang di sembunyikan.Aduhai…..nasib baik lah aku tak pandai menyanyi, klu aku pandai dah lama aku nyanyikan lagu ‘ KASIH SAYANG ‘ perghhhh meleleh air mata beb…hehehhehehe oklah takyah citer panjang2 lagi yang penting YAN ko jangan lupa lak jemput datang umah makan nasi minyak k….heheheh aku lambat lagi laaa kalau ko nak rasa nasi minyak aku…tak tau laaa bila sebab sampai sekarang takde pengganti..hehehhe …..TAMMAT

mohdshairulfaiz

+60126181530
mygallery picture
my_email : shairulfaiz@gmail.com
YM : shairulfaiz_eg6@yahoo.com

Advertisements

0 Responses to “Portraiture ‘ Kasih Sayang ‘”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: