10
Feb
09

Kami , dia lapar

DSC_0353

hahaha lapor beb arini….tapi kena diet lak sebab badan makin naik nie….warghhhh nasfu makan ku makin mengelora serta berbunyi…..mungkin iman aku tak kuat kot untuk menghalang rasa ingin makan tenghari nie.Tapi aku check kat dompet aku nie, tinggal berapa ringgit jer nie…..hahahahaha mungkin dapat berdiet kot arini. Mari kita lihat sapa yang kena.

Waktu rehat kat opis aku nie, semua org keluar g makan tapi yang berdiet nie duk laa kat opis, kalau ada yang bawak bekal tue makan laaaaa kat opis tue yang terkeluar air liur tgk org makan…hahahah nape laaa time puasa aku dapat menahan nasfu dari makan? pelik kan , mungkin anda tau.

Korang tau tak camner cara – cara nak kuruskan badan?aku kena gak kuruskan badan sebab karang takde sapa yang minat kat aku nie….dah laaa gadis takde kalau ada pun asyik suka cari gaduh, mungkin tak serasi kot tue pasal suka ajak gaduh…hahahaha

Kalau time – time camnie, biasa aku main counter strike kat opis…time tu laaa seronok sebab dapat lepaskan segala rasa lapor dan kemarahan dengan menembak orang….korang kena layan game nie, sebab game nie boleh main server satu opis…best2 oklah geng sudah buzz ajak main counter strike….jom laaa

p/s : tunggu solemanization & reception safrina, kluang johor……..stay tune k

mohdshairulfaiz

+60126181530
mygallery picture
my_email : shairulfaiz@gmail.com
YM : shairulfaiz_eg6@yahoo.com

2 Responses to “Kami , dia lapar”


  1. February 11, 2009 at 1:18 pm

    ehem…shairul..kalau dapat tips2 tuk kuruskan badan tu .kongsilah kat aku sikit

  2. 2 eija
    February 17, 2009 at 2:16 am

    hehhehe.. apsal ko nk diet alang?? pompuan skunk bkn tgk bdan demok or kurus… apa yg penting….. pokt mst tebal maaa…. heheheh.. jgn rso x de org ske kn ko alang… cari duit dulu… ok… ape pn family sntiasa ada disisi… jgn sedey k…


Leave a Reply

