19
Feb
09

Senyum lebar….

DSC_0135

Teaser majlis bertandang rifhan & safrina

Alhamdulillah…..pagi semalam aku dapat sepucuk surat dari bahagian pendaftar, aku ingat surat saman ( surat amaran daa ) rupa – rupanya pasal taraf berpencen aku telah di luluskan…warghhh lega hati aku selama 4 tahun berkhidmat di sektor awam…so sekarang cap jari kat tangan dah kering laa…hehehe berlagak pulak aku nie kan. Tak baik ikut nafsu syaiton…so sekarang aku kenalah berfikir pandang kehadapan selepas nie, firstly lepas aje sudah dapat comfrim letter dari pihak JPA yang aku pikir sekarang ialah aku nak beli umah…hehehe senang sikit kalau sekarang beli umah…nanti dah kawen terus duduk kat umah baru..

Second lak… mungkin aku baru pikir pasal perkahwinan lak…sebab rumah dah ada baru cari teman baru laa seronok, tapi itu semuanya perancangan sahaja yang menentukan ialah Allah s.w.t. Insyallah. Minggu nie aku agak sibuk ngan kerja – kerja di kantor ( opis ) sebab yelahhh dah dapat surat dari JPA katakan…so aku agak rajin laaaa buat kerja opis kalau tak….ada jer aku buat yang bukan2..hahahaha lawak..

Malam semalam jugak aku dapat sms dari rakan photog ( mior fendi ) ajak lepak2 minum aje kat miza kopitiam..aku on jer sebab dah lama tak melepak n nk jumpa kawan2, yang best nya sebab si akmal datang sekali…hehehe tak abes2 meracun canon nya..lepastu si hafiz pulak meracun aku dengan ipod touch dia…perghhhh sampai skrg aku rasa geram dan nak memilikinya…satu ari nanti….

oklah…citer setakat nie aje kan…yang selanjutnya korang tunggu jer entry Majlis Bertandang si Rifhan & Safrina

mohdshairulfaiz

+60126181530
mygallery picture
my_email : shairulfaiz@gmail.com
YM : shairulfaiz_eg6@yahoo.com

6 Responses to “Senyum lebar….”


  1. February 20, 2009 at 1:30 am

    Tahniah rul, pasni bleh ar amik loan kerajaan je..interestpun rendah..:) tu namanya rezeki ko suruh cepat2 kahwin,keke..wei, kalo ko lepak2 kat sana calling2lah kalau balik kerja beb..aku balik lewat selalu sbb kena ot,huhu…

  2. February 20, 2009 at 1:42 am

    Tahniah².. leh a pkir kawen nak kawen skarang nie.. huhu.. ape2 pon.. congrat ye..

  3. February 20, 2009 at 3:47 am

    ~ tahniah, dakwat dh kering, keja rajin2.:)

  4. February 20, 2009 at 4:00 am

    admire btul hasil keje ngko……
    org gomen jugak ker? hehehe sama laa kita…. 😉

  5. 5 izzat ismail
    February 20, 2009 at 4:05 am

    teaser yg mantop! ahaa..cepat2 beli uma..bley aku tumpang tido:D
    aku doakan ko semakin murah rejeki dlm hidup ko ni..k>

  6. 6 akmal
    February 25, 2009 at 1:42 pm

    hoii, apesal nama aku ade situ tu???
    ahahhahaaaaa nk beli umah ke bang,
    beli bini dulu laa faizz =D


Leave a Reply

