11
Mar
09

Minggu Transformasi….

Salam…

semua hope aku tak terlambat untuk mengucapkan Selamat Menyambut Maulidur Rasul. Minggu nie aku banyak bercerita sebab minggu nie adalah Minggu Transformasi…banyak kerja – kerja serta fail – fail aku perlu disusun kembali dalam system baru, banyak benda lagi yang aku belum isikan dalam system nie…so kerja – kerja mengedit gambar or sebagainya terpaksa laa di tangguhkan sementara, mungkin mengambil masa dalam sebulan, 2 bulan atau 3 bulan untuk memahami system nie.Memang aku akui system terbaru nie memang terbaik dan terpantas tapi untuk memahami system nie memang payah bagi aku…sebab aku tak pernah or sentuh system nie sejak aku berlajar lagi yang hanya dengar khabar dari mulut orang sahaja.

Bagaikan tidak percaya bahawa aku dapat memilikinya walaupun agak perit untuk mengharunginya akan datang. Insyallah aku cuba harunginya walau apa pun terjadi selepas nie….warghhh sedih oiiii. Kadang – kadang aku terfikir balik mengapa aku tergila sangat kat system nie?sampaikan tido pun tak lena…

Mungkin aku belum serasi dengannya atau belum tahu cara penggunaanya…mungkin laaa ( dalam hati berkata ). Sekarang nie aku dah mula start belajar system nie dengan member ( si acai ),hope pembelajaran nie dapat melajukan aku dalam system nie, insyallah.

oklah….time is up…masa tu emas, ibarat pepatah orang tua, so si better aku godek2 dulu system nie..heheheh korang semua doakan aku selamat berlajar dengan cemerlang k.

p/s : system baru nie sebenarnya Hadiah diri sendiri sebab aku dah nak konvo….nk harap orang kasi hadiah memang takdelah….heheheh

‘KAMI TAK BESAR DAN KAMI TAK KUAT, APA YANG PENTING KERJASAMA ‘

mohdshairulfaiz

+60126181530
mygallery picture
my_email : shairulfaiz@gmail.com
YM : shairulfaiz_eg6@yahoo.com

1 Response to “Minggu Transformasi….”


  1. March 13, 2009 at 2:46 am

    Waaa, tahniah bro..:)kekeke.
    Selamat datang ke Mac world beb..pasni dah tak payah risau pasal virus, tak yah risau update antivirus dsb,heheeh..:) hassle free world,ceewaahhh…:) takpe, blaja slo2 beb..mula2 memang begitu..nnti dah biasa dah rasa tak best pakai windows,wakakakaa


Leave a Reply

