20
Mar
09

Ayam den lapeh….oi..oi..oi

Luruihlah jalan Payakumbuah
Babelok jalan Kayu Jati
Dima ati indak karusuah
Ayam den lapeh ai ai… ayam den lapeh

Mandaki jalan Pandaisikek
Basimpang jalan ka Biaro
Di ma ati indak kamaupek
Awak takicuah ai ai… ayam den lapeh

Sikucapang sikucapeh
Saikua tabang saikua lapeh
Tabanglah juo nan karimbo
Oilah malang juo

Pagaruyuang Batusangka
Tampek bajalan urang baso
Duduak tamanuang tiok sabanta
Oi takana juo ai ai… ayam den lapeh

Den sangko lamang nasi tuai
Kironyo tatumpah kuah gulai
Awak ka pasa alah usai
Oi lah malang denai

O hoi … ayam den lapeh

Ayam den lapeh? apa kena mengena nie? hhahahahah sebenarnya aku nak belajar sikit loghat orang negeri sembilan…coz minggu nie aku turun ke sana untuk assig. Shahrul & Nana…heheheh sekurang -kurangya aku tau laaa sikit loghat mereka nie…lagi satu aku punyer suka sebab lokasinya dekat sangat dengan area sekolah lama aku….hhuhuhu rasa tak sabar lak nak kesana…heheheh

HOPE abes jer assig. nie ingat nak singgah jap sekolah aku tue….SEKOLAH MENENGAH TEKNIK KUALA KLAWANG ( rasanya dah 7 tahun kot tinggalkan, yeker?dah 7 tahun? belasah laaa tak ingat laa )

so korang kasi dengar laaa lagu nie sambil hafal lirik dia sekali k…..opsss korang stay tune untuk picas diorang k…muaaah …

Advertisements

1 Response to “Ayam den lapeh….oi..oi..oi”


  1. March 23, 2009 at 4:12 am

    waaa, akupun baru download lagu ni..tapi yang anita serawak nyanyilah..:) updatelah wei,hahahahhaa


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: