02
Apr
09

Tengah Sibuk nie…..

DSC_0085

Minggu nie…memang sibukk…kalau korang nak tau nie laaa tempat meja aku yang aku rasa dah 4 tahun aku berkerja kat UiTM nie….heheheh lama gak aku berkerja sebagai kakitangan kerajaan erk….warghhhh….nak dikatakan memang tiap – tiap minggu kerja kena handle…nasib laaa aku nie bujang lagi…boleh lah balik lambat…hehehe kira overtime laaa..tp aku tak claim pun sebab bukannya aku focus buat kerja kalau tinggal sorang2 kat opis…hehehe paling lama aku wat kerja adalah dalam 2 jam setengah selebihnya apa lagi…surf laaa kerjanya…hahahahah

Kerja is kerja tapi masa untuk bersosial tetap bersosial kan….heheheh kalau cakap pasal bersosial nie…sememangnya aku nie memang tak bersosial pun just…g melepak kat umah kawan tkpun melepak kat kedai mamak…takde laaa macam segolongan yg nak bersosisal jer…diorang cari clubs laa, disko laa, dan sekutunya yang boleh datangkan maksiat….Allamdulilah aku tak terjebak ngan golongan – golongan seperti itu….apa laaa sangat diorang g ke tempat2 camtu erk?…renung – renungkan dan selamat beramal laaaa…

DSC_0083

Haah…kalau korang nak tau nie laaa akak mazian…hehehe garang orangnya..tp baik hati….sedih beb setiap 3 or 4 bulan baru laaa dapat jumpa suaminya…heheheh nasib baiklah kitorang nie ada yang boleh gelak ketawa dan sambil kutuk mengutuk…hahahah tapi bila dia naik angin…dia punyer speaking ajer…takde nya bahasa melayu….korang bayang kan….

Walaupun aku dalam kesibukan nie…aku tetap melayan karenah2 dalam opis aku nie….heheheh nak buat camner aku ada 30 thn nak grade untuk klr dari UiTM nie….hehehe so jangan laaa sombong or suka simpan dendam kat sesiapa…tak best beb kalau menyimpan perasaan dendam nie….hidup tak aman laa nk dikatakan…hehehehe sapa2 yang termakan cili tue aku mintak maaf laaa bukan nak singgung perasaan korang…cuma nasihat jer….

Ermmm korang tau tak pasal GF2 nie? korang mesti tak tau kan….GF2 nie sebenarnya satu badan atau kelab pemain2 golf…hehehehe semuanya adalah golongan elit..dan yang mempunyai kenamaan….heheheh korang nak selanjutnya pasal GF2 nie…korang tengok sedutan minggu hadapan k….

K lah…masa pun dah cukup nie…aku nak settelkan satu kerja lagi nie…esok dah ari jumaat..leh laaa rehat2 kan badan nie…hehehehe wasalam…

p/s: korang nak tau citer selebihnya pasa GF2 nie…korang kena stay tune k….nie pasal event golf….heheeheh.

‘KAMI TAK BESAR DAN KAMI TAK KUAT, APA YANG PENTING KERJASAMA ‘

mohdshairulfaiz

+60126181530
mygallery picture
my_email : shairulfaiz@gmail.com
YM : shairulfaiz_eg6@yahoo.com

1 Response to “Tengah Sibuk nie…..”


  1. 1 mdnurie
    April 2, 2009 at 1:41 pm

    sy sgt percaya enchek faiz adakah seorg yg sebok….hehehe…


Leave a Reply

