05
Apr
09

Tahniah kat diri sendiri…..hehehe

Ermmm….seronok rasanya dapat naik pentas….hehehe padahalnya aku gemuruh gak, sebab tak pernah orang amek gambar aku…so hari nie laa orang lain yang amek gambar aku..biasanya aku yang amek gambar orang…hahahaha memang seronok bila konvo…tapi aku agak suram sikit sebab benda yang paling penting ialah aku tak bawak kamera….yelah…dah kena bangun awal2 sebab kena daftar dalam kul 7 pagi so kelam kabut laaa namanya….

DSC_0715

Oppss lupa nk cakap yang aku konvo kat PWTC…perghhh memang cun laaa tapi nak buat camner nak merakam segala sejarah dalam hidup aku nie semuanya luput dalam ingatan aje cuma  hanya tahu khabar orang yang aku sudah konvo….ermm mula2 ingat dapat selamat sebab akak aku nk datang tapi dapat satu sms yang mengatakan dia ada hal penting….perghhh musnah segala harapan…yelah sebab aku dah sms dia pagi2 masa dalam kereta suh dia bawak kamera aku…..

DSC_0710

Walaupun akak aku tk dapat hadir….hati aku terubat sikit sebab Mak hadiahkan aku patung ‘ Pooh ‘….hehehe terima kasih Mak….muaaahh banyak2. ermmm memang rasa rugi laaa sebab aku tk dpt capture gambar aku sendiri yang amat bermakna kat diri aku nie….lepas aje selesai aku terus je balik ke rumah dengan hampa….tapi aku tetap berterima kasih kat kedua orang tua aku….thanks Abah & Mak…. i love u so much

DSC_0718

ermmm….kalau nak citer panjang2 pun rasanya tak guna sebab benda yang dah lepas don’t pikir2kan apa yang penting kena pandang kedepan….so korang jangan lupa bawak kamera k….jangan harapkan orang lain….hehehehe…oklah mata pun dh mengantuk nie…..salam.

Advertisements

7 Responses to “Tahniah kat diri sendiri…..hehehe”


  1. April 5, 2009 at 11:24 pm

    congrates paiz..
    sian nye tak dpt memotretkan gamba time konvo…
    it’s ok…next convo jgn lupe bwk kamera..

    hehe…

    gamba last tuh,manenye name ko?

    🙂

  2. 2 izzat ismail
    April 6, 2009 at 6:37 am

    sori bro x dpt nk shoot convo ko..mesti ko marah kat aku kan..huuuu..nway..congratulation for ur convo!

  3. April 6, 2009 at 6:47 am

    congrate!!walau byk dugaan, hasilnya manis kan?scrol tu dah membuktikannya..

  4. 4 biskut
    April 6, 2009 at 6:50 am

    congratulation dato…sedih lak sy baca entry kali ni..kami dah plan nak dtg tapi ada hal yg x dpt nak elak..maaf kan kami penunggu gua ..patut la hati panas..jagan marah aaa

  5. April 6, 2009 at 9:21 am

    Nice photo la bro…. tahniah juga sebab dah grad….memang layak bergelar photographer. Rasa macam nak jadi anak murid je…tapi masalahnya, aku hanyalah seorang amaturrrrr…..

  6. April 6, 2009 at 1:07 pm

    nie yg ko panas sgt tue…ish-ishhh..neway!congrat to ur convocation..jgn marah2 yer nanti aku hadiah kan ko ‘Amanda Amani’…muhahahahaha

  7. 7 aku_budak_sempoi
    June 3, 2009 at 2:10 am

    salam..wei, paez..bile ko konvo?anyway, tahniah..cian ko xdpt merakamkan foto sendiri..hurmm..ok la, take care..daaa..jgn sedey2,k..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: