05
May
09

Bila Sudah Berangan…..bila nak jadi macam tue…?

DSC_1066

Bila korang berangan laaa kan..apa yang korang berangankan?

Hehehehe agak pelik tapi kadang – kadang boleh jadi kenyataan…macam jugak kawan baik faiz nie si MOHDFUADTOPA CS yang berangan nak terbang macam lembu…tapi berangan beliau menjadi untuk terbang ke negara orang…ermmm faiz bila lak yer…hehehe insyallah kalau ada rezeki. Tapi faiz belum lagi nak berangan nak terbang ke negara luar lagi….sebabnya faiz dah berangan yang lain dulu…apa yang faiz berangan tue…korang nak tau ker?

Apa yang faiz berangankan laaa memang banyak sangat sampaikan tak larat nak merealisasikan berangan faiz nie…yelah kadang – kadang semuanya tue sudah di tentukan olehNYA…so kita berdoa laa untuk mendapatkan sesuatu benda dan usaha kita…kalau doa tanpa usaha pun tk jadi gak kan…wawawawa memang kelakar laaa apa yang faiz berangankan…korang nak tau? faiz listkan kat bawah nie….moga – moga hasrat faiz tercapai….amin..

Angan -Angan Faiz :

1. Nak berjaya seperti Saiful Nang

2. Nak bersaing gambar ‘ wow ‘ dengan FuadTopa

3. Nak Beli body kamera baru / upgrade body

4. Nak Beli Laptop Macbook – dah berjaya dah

5. Nak dirikan umah tangga- yang nie pun penting gak nie

6. Nak beli umah sendiri sebelum kawen

7. Nak beli kereta honda – dah berjaya dah

8. NAK KURUSKAN BADAN – YANG NIE PENTING SGT BAGI FAIZ

9. Nak berjalan – jalan satu malaysia – hampir berjaya

10. Nak keluar Negara – takut lagi sebb tak pandai bahasa puteh..hehehe kalau indon leh laaa…

11. Nak beli kamera Polaraid – dah berjaya memilikinya..hehehe

12. Nak Comfrim dalam jawatan Pelukis Pelan – dah berjaya dah

13. Nak miliki Ipod Touch – dah berjaya memilikinya


hehehehe nie baru sikit…ada lagi faiz nak tuliskan…..tapi nie dah cukup untuk korang nak tau yang selebihnya nanti2 faiz citerkan k….heheheh sambil2 korang membaca angan – angan faiz nie korang dengar video clip nie….enjoy k…

‘KAMI TAK BESAR DAN KAMI TAK KUAT, APA YANG PENTING KERJASAMA ‘

mohdshairulfaiz

+60126181530
mygallery picture
my_email : shairulfaiz@gmail.com
YM : shairulfaiz_eg6@yahoo.com

Advertisements

5 Responses to “Bila Sudah Berangan…..bila nak jadi macam tue…?”


  1. 1 mdnurie
    May 5, 2009 at 8:15 pm

    ipod touch tue nak jual kat aku kan….takper2 angan2 tue terlaksana nanti…muhehehehe….

  2. 2 izzat ismail
    May 6, 2009 at 2:43 am

    kurus jangan tak kurus..hehehehe

  3. May 6, 2009 at 6:46 am

    Takder ker angan-angan nak sedekahkan zoom lens lama kat kawan-kawan baru?…

  4. 4 mior fendi
    May 6, 2009 at 2:26 pm

    ko kalu kurus..mesti lagi kacak dari tom punya…percaya la…

  5. May 6, 2009 at 4:14 pm

    yee,..pasti,.kalah the-‘tom’syam nor,.haha
    silap2 ko kurus iras2 Hail Amir,.cayalah


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: