21
May
09

Mama On Action….

Maternity Photoshoot

Pasangan : Siti & Nazri

Lokasi : Taman Tasik Shah alam

DSC_0141

Thanks kak siti dan suaminya sebab diorang sporting untuk gambar diorang nie di rakam…huhuhu sebelum kak siti bersalin nak gak sekeping 2 gmbr beliau tengah sarat mengandung…hehehe nanti leh citerkan kat anaknya…yang abg faiz yang amek gmbr mak dan ayah nya…wawawawa bangga lak sekejap..ish2…

Aku bukan sorang saja shoot kak siti dan suaminya…kali nie aku bersama tom…bukan tom ..tom bak…hahahha tue hanya gelaran aje..nama sebenar mdnurie, kalau nak tau sapa mdnurie nie aku rasa aku dah kenalkan korang masa entry yg lepas..dulu pengguna nikon si tom nie tapi sekarang menjadi user canon lak…huhuuhu lepas nie aku sendirian laa nampaknya…

Oppss terkeluar tajuk lak….ok lah sebenarnya aku yang ajak kak siti untuk shooting nie..tak tau lak dia nak..huhuhuhu apa lagi macam belangkas la aku nak shoot…yelah nie kira shoot maternity yang pertama…sebelum nie aku tak pernah nak shoot lagi sebab takde orang nak sudi menawarkan diri untuk shoot….huhuhu hope lepas nie ada lah pasangan yang sudi gmbr diorang nie dirakam..hahahha pasal harga korang leh direct email…nanti aku akan berikan quatition…

Oklah..nak cerita panjang2 sgt pun tk berapa nk sedap…sebab aku baru ajer sampai umah, sebab siang tadi temankan sahabat aku si Tom beli body canon baru di Foto Selangor..hahahha rasa panas jerr badan nie…tue pasal nak berkarya tak leh sesangat sebab nak mandi kasi suhu badan turun…hahahaha lawak2. so picass time…..jom layan…

DSC_0066
DSC_0028
DSC_0045
DSC_0115
DSC_0074
DSC_0246
DSC_0396
DSC_0467

Hope lepas nie sekiranya ada ibu – ibu yang tengah mengandung dan inginkan gmbr diorang dirakam boleh hubungi aku atau melalui email.hehehe promotkan diri sendiri lak..hahahah insyallah aku akan buat yang sebaik yang mungkin

‘ KAMI TAK BESAR DAN KAMI TAK KUAT, APA YANG PENTING KERJASAMA ‘

mohdshairulfaiz

+60126181530
mygallery picture
my_email : shairulfaiz@gmail.com
YM : shairulfaiz_eg6@yahoo.com

8 Responses to “Mama On Action….”


  1. 1 mdnurie
    May 21, 2009 at 5:33 pm

    heheehe….sabo yer bang…

  2. May 21, 2009 at 8:41 pm

    salam bro,
    Cantik gambar2. mmg aku ada angan nak punyai blog sebegini. tunggu masa jer. 🙂

  3. 3 ciksiti
    May 22, 2009 at 12:23 am

    tq.faiz…ko mmg best!!eheheheh…pasni amik gambo bb plak k…ahakz…

  4. 4 izzat ismail
    May 22, 2009 at 3:53 am

    ABG FAIZ NI HEBAT LAA..TAK SIA2 FOLLOW DIA~

  5. May 22, 2009 at 5:00 am

    waa.. superb2 gamba.. sye mesti pilih…

  6. May 23, 2009 at 1:35 am

    hye…way coll me akak bucu pulak…panggil bucu aje… memang ada hati nak shoot outdoor tok si kecik to..cuma bucu tak ada masa…memang bucu nak bt…and thanks for your comment to… and ok ke pic yang bucu shoot….ISO nye ok ke?… hope boleh tunjuk ajar ya…

  7. 7 zul
    May 24, 2009 at 3:06 pm

    abag faiz bila nak jadi papa faiz…

  8. May 25, 2009 at 3:00 am

    cissss, siot ko paiz, sempat lagi tu nak tabur racun,hahahaha. siot ar korang semua ni..tanggulah aku wei..korang lum racun aku lagi pun,hehehe..btw, nice shoot as always bro..:)


Leave a Reply

