01
Jun
09

Laila o Laila…..

Laila 0 laila? sebenarnya takde kena mengena pun dalam ini punyer blog…hahahah just hanya nak bagi hiburan ajer….lagi satu minggu nie aku seronok sesangat antara sebabnya….aku dah berjaya mengendalikan gear baru aku tue…keduanya member aku punyer gambar sudah masuk dalam paper…tahniah akmal…ketiga pulak member baik aku dah pun naik ke pelamin…heheheh tahniah yer fandi & ayie,aku doakan korang berbahagia selamanya….yang terakhirnya aku masih tunggu ole-ole dari fuadtopa sebab dia baru balik dari indonesia..mintak2 laaa dapat yang best2 yer…kalau setakat bagi key-chain tue baik takyah laaa fuad…hahahahaha…

oklah korang mesti pernah dengar lagu lama nie? pada sesiapa yang minat lagu hindustan nie, kompom korang pernah dengarkan….so korang kasi layan nie video clip….hahahahah lagu buka lagu kat opis nie pasang kuat2 kompom hilang mengantuknya…..

apa macam? layan tak?hahahahaha korang jangan lak kata aku nie layan citer hidustan lak yer…heheheh aku just minat muzik dia jer….heheheheh

Lupa lak aku nak ucapkan kat cik yan & cik anim coz diorang dah selamat mengharungi dunia pelajaran….heheheh tahniah atas kejayaan korang…ermmm korang nie memang suka sangat buli aku yer….nasib baik laaa aku sempat sampai ke simpang pulai, perak…….

MSF_0433

hehehe awek no.2 dari kiri tue cun laa…cikyan agak2 dia masih single tak?kenal-kenalkan laaa cik faiz ngan dia,hahahaha nanti kim salam bangat kat dia yer…huhuhuhuhu mau gambar lain? nanti aku uploadkan yer….nie just gambar teaser ajer…

Lepas ajer aku shoot gambar konvo member aku nie…aku teruskan perjalanan ke Perak…wawawawawwa ke Perak again…mungkin rezeki agaknya…memang cukup penat tapi berbaloi sebab nak merasakan gear baru….so kena laaa berkorban…hehehehe korang mesti tertanya2 gear apakah aku pakai?hahahahaha aku rasa tak perlulah korang mengetahuinya…..biarlah rahsia….

MSF_1990

Teaser Wedding – Fandi & Ayie, Simpang Pulai, Perak….

Ermmm apa macam? agak2 ok ker ko? so korag kasi komen yer….tapi kasi komen kat full entry diorang nie…hahahahaha…so korang kena tunggu full entry wedding fandi & ayie nie ….hehehehe oklah….korang kasi layan itu video clip tue dulu k….

‘ KAMI TAK BESAR DAN KAMI TAK KUAT, APA YANG PENTING KERJASAMA ‘

mohdshairulfaiz

+60126181530
mygallery picture
my_email : shairulfaiz@gmail.com
YM : shairulfaiz_eg6@yahoo.com

9 Responses to “Laila o Laila…..”


  1. June 1, 2009 at 5:40 pm

    waa.. pantas seyh upload gmba fendi. lawo!

  2. June 2, 2009 at 12:38 am

    Waaa….. aku ingatkan ko dah tukar warganegara… rupanya masih jadi warga Nikonian yer… Alhamdulillah…. Cun gambar guna D300 tuh. Nampaknya tak dapatler aku nak kecek ko jual lens memurah kat aku nih… hehehe..

  3. June 2, 2009 at 1:46 am

    muahahaha, siot je ko..nampak je awek2 tu..:) dah lah faiz, dari ko main kamera je baik ko kahwin jelah,wakakakaka…:) apesal aku rasa takde beza je ko guna kamera lain,hihi..tak berbaloi tukar kot,hahaha..

    wei, kat nak tt ipoh aritu,hehe..aku balik malam siot dari kampar..

  4. June 2, 2009 at 1:50 am

    Assalamualaikum.. bro..
    nice pic 2 kat blog ko, ketagori mengkagumkan…… tahniah & teruskan usaha … bagus juga ko ni..sentiasa bangga dengan kejayaan kekawan(akmal).cam tu la.. dalam photography ni kita perlu saling bantu membantu.. x rugi pun, bagus group ko org ni.
    Thank sebab sudi singgah kat blog aku yg tak seberapa tu…

  5. June 2, 2009 at 4:09 am

    wohoho..suda tuka kamera..tahniah..mesti best kan..
    ya..ya..awek tu cun..apa lagi faiz,kasi ejas la..hehehe

  6. June 2, 2009 at 2:19 pm

    aku nak awek yg tengah tue…yg cute tue….yeyeyeye!!

  7. June 2, 2009 at 2:23 pm

    Kisah portal kahwin yg kantoi.. kisah selanjutnya di blog saya
    http://afizudin.pixcursor.com/2009/06/diri-yang-kantoi/

  8. 8 zul
    June 3, 2009 at 7:36 am

    amacam shoot di perak.. mesti exited gile tuu..hahhhaa..

  9. June 3, 2009 at 1:50 pm

    gambar pengantin kali nie mesti best punya..korang tgk la…hahaha
    aku dgr pakai D300…:D

    nota jari kaki :
    kepada en tom yervant..tolong jgn gatal2 disini..nanti awek anda yg berada di U.K mengamok!!! muehehehehe…


Leave a Reply

