07
Jun
09

Kawen….Kawen….seronoknya kalau dapat kawen yer…

MSF_2901

Teaser Majlis Pertunangan Gabriel & Sharon, 5 June 2009, Sg, Long, Cheras

MSF_3970

Teaser Wedding – Che Ali & Malini , 6 June 2009 , Taman Jasa 1, Batu Caves
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Selamat Pengantin Baru…..Fandi & Ayie

Lokasi : Simpang Pulai, Perak

Tarikh : 30 & 31 may 2009

MSF_0571
MSF_0596
MSF_0756
MSF_0876

Tahniah aku ucapkan kat korang berdua…akhirnya kawen jugak ko yer fandi…aduyai..kurang laa jemaah melepak sekarang nie…heheheh….

Memang seronok bila tengok kawan kawen nie, lagi2 time akad nikah…hahahha yelah sapa yang tak kenal si fandi nie…mulut besar…kalau dia cakap satu batu orang leh dengar…tapi time nikah…dia punyer diam mengalahkan orang perempuan…tue pasal laa seronok aku tgk si fandi nie rasa nak gelak besar2 lak…hahahhaa nasib baik aku leh cover kalau tak tak kawen laa si fandi nie….ermmm tapi pendiam si fandi nie sementara jer…lepas aje selesai akad nikah…dia punyer suara…mak aiii….sudah keluar laaa…hahahhahha…kalau korang nak tau nie lah sepupu Akmal Afro tue…ermmm si akmal punyai rambut kembang si fandi lak mulut besar..hahahaha jangan marah yer…akmal..gurau2 ajer…

Aku lak di amanahkan si fandi untuk shoot diorang nie punyer majlis nikah dan sanding…tapi belah lakinya lak si Akmal yang cover…hehehhe sepupu sendiri photographer…takkan laa tak leh nak cover..hahahaha…sepatutnya masa belah perempuan si akmal turut jugak turun tapi kerana dia ada job lain so dia tak dpt nk dtg….ermmm takpe akmal..sekurang – kurangnya ko punyer gambar dah masuk dlm paper…heheheh

MSF_1346
MSF_0588
MSF_1691
MSF_1750
DSC_0226
DSC_0192
DSC_0236
MSF_1974
Untitled-6

Ermmm first time shoot 2 or 5 keping gunakan polaraid..hehehe tapi yang cun gambarnya hasil tangan si ateng …heheheh ko memang cekap gunakan polaraid tue..lepas tue aku memang ucapkan terima kasih banyak2 kat meor sebab tumpangkan aku ngan ateng berteduh kat umah ko…masakkan mak ko memang cukup sedap..heheheh sampaikan sarapan nasi lemak sampai tiga pinggan aku sental…hahahaha…..buat spare sampai petang…biasalah photog nie kadang2 tk makan pun masa shoot…hehehehe

Abes ajer shooting kitorang balik semula di rumah pengantin…lepak2 jap….sambil sental untuk makan malam lak…thanks yer ayie sebb panaskan lauk2 kenduri..heheheh abes jer makan, terus balik umah si meor….sebab nak rehat2 badan sebelum balik ke shah alam….oklah…korang kasi layan picas2 aku yang tak seberapa nie….k….chow dulu….

notabuku : korang semua stay tune untuk entry2 selepas nie..k…
‘ KAMI TAK BESAR DAN KAMI TAK KUAT, APA YANG PENTING KERJASAMA ‘

mohdshairulfaiz

+60126181530
mygallery picture
my_email : shairulfaiz@gmail.com
YM : shairulfaiz_eg6@yahoo.com

11 Responses to “Kawen….Kawen….seronoknya kalau dapat kawen yer…”


  1. June 7, 2009 at 6:41 pm

    cun pais,..jeles mak,..haha

  2. June 8, 2009 at 3:28 am

    caya la paiz..makin mengganas la

  3. 3 zul
    June 8, 2009 at 4:09 am

    al maklum le.. ada barang baikk…

  4. 4 shairulfaiz
    June 8, 2009 at 4:37 am

    ajib – nie ko yg tunjukkan…hehehe thanks ajib
    zul – agak pening gak handle benda baru nie..huhuhu

  5. June 8, 2009 at 5:29 am

    perrghhh, gambar cun siot paiz..takde masalah nampaknya guna gear baru,hehee..cuma aku tengok kaler dia sama je ngan ko punye D80,kekekeke..ko makin maju beb..tahniah paiz!!

  6. June 8, 2009 at 8:10 am

    TQ leave komen kat blog aku yg tak seberapa… Salam Kenal…

  7. June 8, 2009 at 9:12 am

    gambar marverlous…….mmg smart habis…..

  8. June 8, 2009 at 3:51 pm

    alo bleh laaaa beli Dxxx x ajak aku…..pastu rahsia..camni laaa kawan…huhuhu..sedeh aku

  9. June 9, 2009 at 1:05 am

    terbaik.. aku jatuh cinta ngan hasil karya ko.. teruskan berkarya 🙂

  10. June 9, 2009 at 1:36 am

    gud job on the engagement..
    and fendi’s house
    bagus2 ..superb!!!
    tunggu gambo aku pulak nanti yer!

  11. June 10, 2009 at 3:59 pm

    gambar cun..
    gud job bro..


Leave a Reply

