09
Jun
09

Mengapa kau Termenung ?

Lelaki Kesunyian

Apa lagi masalahnya nie? asyik termenung ajer nie….adakah beliau seperti video di bawah nie? sekiranya anda ada pendapat atau sememangnya beliau seperti dalam ini cerita ( video ) dan sebaliknya? tinggalkan komen – komen anda di sini atau kita terjah beliau….adakah beliau seperti di dalam video di bawah ini………

Terlalu banyak unsur – unsur motivasi dan nasihat dalam video berkenaan…apa – apa pun aku cukup terharu sekiranya kita di besarkan seperti itu….mungkin aku sekarang nie dah jadi orang yang di sanjung tinggi…pada masyarakat…apa – apa pun kita perlu berusaha bersungguh – sungguh sekiranya ingin mencapai kejayaan…tak kira laa apa jua keadaan…

notabuku : dari sekolah sampai sekarang…..nak beli sesuatu benda kena cari duit sendiri beb….thanks to Abah dan Mak telah mengajar aku tentang berdikari….agak terharu gak bila pikirkan balik…insyallah aku mesti usaha untuk berjaya walaupun aku bukan kelulusan dari universiti tapi aku bangga dpt berkhidmat di universiti teknologi mara..hahahahahah kena tunggu laa 45 thn lagi untuk aku konvo ( pencen laaa )

‘ KAMI TAK BESAR DAN KAMI TAK KUAT, APA YANG PENTING KERJASAMA ‘

mohdshairulfaiz

+60126181530
mygallery picture
my_email : shairulfaiz@gmail.com
YM : shairulfaiz_eg6@yahoo.com

10 Responses to “Mengapa kau Termenung ?”


  1. June 10, 2009 at 12:59 am

    BETULLLLL katamu Faiz…. terlalu banyak pengajaran yang boleh diambil dari video clip tu. Tapi mengapa dikaitkan dengan Ajib?… Adakah Ajib;
    – Adakah Ajib nak beli kamera baru?
    – Adakah Ajib teracun tengok D300 Faiz?
    – Adakah Ajib nak beli gear baru tapi tak cukup duit?
    – Atau…adakah Ajib nak kawin 1 lagi?

    terlalu banyak persoalannya.. Namun kepada Ajib, dan sesiapa jua, sentiasalah bersyukur dengan apa yang kita ada dan menghargai apa yang orang lain ada. Bukan setakat hal forografi sahaja tetapi di dalam semua perkara. Bukan semua perkara orang lain ada, kita ada dan bukan semua perkara yang kita ada, orang lain ada.

    Kepada Faiz dan sesiapa jua, segulung ijazah tidak bermakna kita lebih baik dari orang lain dan tanpanya bukan bermakna orang lain lebih baik dari kita. Sesungguhnya kita dicipta olehNya dengan mempunyai kelebihan tersendiri. Sebagai contoh di dalam hal kekayaan… tokey genting pon tak sekolah dan yang sekolah tu anak dia jer… Apa yang penting menghargai diri sendiri dan menghormati orang lain tanpa mengira umur kaum atau jantina… sekian.

    (okeylah.. kata suruh komen, aku komenlah. Kalau panjang, jangan mare)

  2. June 10, 2009 at 2:45 am

    adoiii..pesal aku jd bahan ni..bila masa aku termenung paiz..tp kalau termenung nak beli 70-200 is ada la..hahahahaha.abg khalid..kalau ajib termenung nak kawin lg tu boleh gila jd nye (minta dijauhkan),teracun d300 tu lg la jauh,kalau x cukup sen nak beli camera 5d tu betul la..hihihihi

  3. June 10, 2009 at 12:15 pm

    heheehehe..mengapa kau termenung ajib???
    weih paiz..D300 pun cantik nie..nanti bule la aku test drive..tgk mantap ke idak..hehe ajib dah bagi dah aku test drive 40D dia..best tu mmg la best..tapi belum try D300 lagi…hehehhe

  4. June 11, 2009 at 6:33 am

    eh ajib dah kawen ke??baru tau ni?xkan umur 18 tahun ni dah kawen??

  5. June 12, 2009 at 2:18 am

    perrrghhhh paiz beli kamera baru sioott…weeii, bila nak bagi aku pegang kamera baru?hehehe…ajib dah kahwin ker? baru nak kenenkan ngan budak ofis aku,kekeke

  6. 6 Guest
    June 12, 2009 at 4:30 pm

    oppsss..sory..is he single or married….??? dont be shock… supprise…..he’s already got 3D’s right now…( Danish, Dani & Damia )

  7. June 15, 2009 at 6:40 am

    ~Eh, mengapa perlu termenung..?
    Mau sambar barang baru ka, go for D300..?

    (,”) Merci..

  8. June 19, 2009 at 2:18 pm

    perkauman sungguh kalian smua,.haha
    nikon best lah
    canon pn best,.haha

  9. 9 zul
    June 21, 2009 at 3:33 pm

    shian ajib…
    abg khalid pulak punya le panjang ceramah..
    paiz punya skill makin mantap dgn awek baru dia ni… ok le tu..

  10. June 23, 2009 at 3:23 am

    weii paiz, updatelah, pemalas!!hahahahaa


Leave a Reply

