23
Jun
09

Tunggu – tunggu & harap bersabar yer…..

MSF_5215

Salam semua….rasanya dah bersarang dah blog nie….ermmmm masa tue emas katakan….ada je benda yang kena perlu settelkan, memang memenatkan laa.Tapi minggu nie insyallah akan ku updatekan segala benda yang belum di updatekan…..aku sendiri pun tak tau laaa mengapa aku lambat sangat updatekan bloh nie…aduyaiii takkan terkena virus H1N1 kot….huhuhu mintak dijauhkan laaa dari segala penyakit2 nie….amin….

Kalau korang nak tau aku dah kena penyakit ‘ malas ‘ huhuuu tiba – tiba jer kena penyakit nie…ntah dari sapa laa yang berikan penyakit nie pun aku tak tau dari sapa datangnya…hahahahhah walau macam mana pun aku dapat gak kuatkan iman dan antibodi aku nie nak suruh korang bersabar….hahahaha kalau korang berada kat tempat aku korang tau laaa….memang takde  masa nak edit gambar, menulis karangan dan seumpananya laaa….biasalah pekerja Pelukis pelan nie…keje dia tak menentu..kadang – kadang dlm sebulan ada 2-4 projek yang kena settelkan..so korang bayangkan laaa kalau dah berlambak keje? huhuhuhu lu pikir laa sendiri…

Ok lah…..apa – apa pun korang nantikan entry – entry terbaru dari aku yer……sayang bangat dengan kamu semua…hahahahahahah

‘ KAMI TAK BESAR DAN KAMI TAK KUAT, APA YANG PENTING KERJASAMA ‘

mohdshairulfaiz

+60126181530
mygallery picture
my_email : shairulfaiz@gmail.com
YM : shairulfaiz_eg6@yahoo.com

Advertisements

2 Responses to “Tunggu – tunggu & harap bersabar yer…..”


  1. June 24, 2009 at 2:18 am

    hahaha, update pun..biasalah tu paiz, kekadang memang tak terjangka projek2 camtu..cam aku gaklah..kalau takde sistem baru nak buat..mmg melahu jelah,kalau time banyak..nak makanpun takde masa,huhu

  2. 2 zul
    June 24, 2009 at 12:09 pm

    berjaya jugak bangkit dari kemalasan melampau… ko jgn takut, malas tidak termasuk dalam senarai simptom h1n1…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: