29
Jun
09

Aku Bukan Superman !

Apa macam…agak2 anak – anak korang macam superman tak? atau suparman…hihihihi memang seronok laa kalau aku nie superman..semua benda akan aku buat cepat dengan sekelip mata jer beb…hehehe aku buat keje kat opis arini pun dah macam superman dah….kiri kanan aku buat kerja…memang cukup banyak benda yang kena settelkan…lagi2 bab interior design…memang duk pening laaa gamaknya bila nak mulakan kerja….nasib baik lah aku nie lelaki kalau tak memang nak menangis dibuatnya…hahahahah kalau aku nie perempuan kompom laa dah banjir kat opis aku nie…oklah korang layan video klip nie….kalau korang nak tau penyanyi nie adalah anak Ahmad Dhani…..enjoy k…

……………………………………………………………………………………………………………………

WEDDING

DR. ALI & MALINI

Lokasi : Taman Selayang

Tarikh : 6 June 2009

MSF_2999
MSF_3090
MSF_3135
MSF_2986
MSF_3212
MSF_3640
MSF_3838
MSF_3876
MSF_4007
MSF_4036

Thanks to abang Sham dari Kaseh….sebab beri peluang untuk aku cover majlis bertandang Dr. Ali & Malini…hehehe memang seronok bila berkerja sama dengan diorang nie lagi2 si Malini nie…yang memang suka bergambar dan sentiasa nak senyum jer bila nampak muncung lens aku bila ke arah dia..hahahah memang susah aku nak katakan dan ini juga adalah first time aku shoot pasangan yang ada gelaran DR. nie..hehehe memang agak gementar gak laa..tapi semuanya berjalan dengan lancar.

Apa – apa pun aku ucapkan selamat pengantin baru kat korang yer…semoga ke akhir hayat..amin….

MSF_4101
Picture 2

‘ KAMI TAK BESAR DAN KAMI TAK KUAT, APA YANG PENTING KERJASAMA ‘

mohdshairulfaiz

+60126181530
mygallery picture
my_email : shairulfaiz@gmail.com
YM : shairulfaiz_eg6@yahoo.com

7 Responses to “Aku Bukan Superman !”


  1. June 30, 2009 at 11:52 am

    nice video lah,..besok anak aku nk kasi pandai nyanyi ngan ngaji,.baru cool,.hahaha

  2. July 1, 2009 at 2:14 am

    hye there. thx visit my blog. n also for that comment. cite best ke? byk ngarut je la.. hehe. eyh, anda photographer? wah. best2~ sy suke bergmbar. hehe.

  3. July 1, 2009 at 12:16 pm

    hehe..

    thankz for viewing my bl0g~

    c0lourful br nmpk ceria kan??

    tgk gmba2 kat bl0g ni tak sabar plak nk kawen..

    huahuahua..

  4. July 2, 2009 at 1:46 am

    nice pics!omg im so getting you to take pics of my wedding day. IF i ever get married. haha. thx for viewing.(:

  5. 7 misae
    August 4, 2009 at 8:54 am

    pics sume sgt santek..keep it up beb!


Leave a Reply

