02
Jul
09

Grown up or not?

a2 copy
a1 copy
a3

Agak – agak korang aku nie makin naik or makin menurun ( bukan pasal berat badan tau ) nie pasal aku dalam bidang photography….errmmm bagi aku lak…masih banyak lagi aku kena study dari kawan2. Bukan senang nak naik tapi senang je kalau jatuh kebawah…sebab itu kita kena selalu peka terhadap persekitaran sekeliling kita…supaya kita tidak ketinggalan arus zaman dan kemodenan serta ilmu2 terbaru.

Aku harap korang berikan laa segala komen2 terhadap aku nie sama ada aku nie grown up atau tidak….supaya bolehlah aku cuba mencari jalan penyelesaian untuk ke tahap yang membanggakan.hehehe kelmarin yang lepas, aku ada PM kat otai dalam dunia photography untuk berikan dia punyer komen pasal gambar – gambar wedding dan sebagainya…hehehe korang semua pasti kenal otai nie…hehehe jawapan yg diberikan hanya lah berikan aku ( B- ),hehehe macam ujian kat sekolah lak rasanya..tapi aku amat berterima kasih pada dia sebab sudi berikan komen. terima kasih.

notabuku :

1)Nape yer ramai cakap aku nie BUDAK KECIK? ermmm pelik betul laa, agak2 korang tau ker nape diorg paggil aku nie BUDAK KECIK…

2) Hari semakin dekat…apa dia korang tunggu ajer k…

‘ KAMI TAK BESAR DAN KAMI TAK KUAT, APA YANG PENTING KERJASAMA ‘

mohdshairulfaiz

+60126181530
mygallery picture
my_email : shairulfaiz@gmail.com
YM : shairulfaiz_eg6@yahoo.com

Advertisements

3 Responses to “Grown up or not?”


  1. July 2, 2009 at 4:45 am

    kalau aku…aku bg ko D+ je…semua hancur…apa pon ko mmg rajin dlm bidang ni…tapi bab kerja…sama je mcm aku…eh silap…sama je macam fuad…hehehe…aku gak yg Ok!…hohohoho

    “budak kecik?” – mmg ko tak matang lagi…ko dah sunat ke blom sebenarnye…itu mungkin jawapan kepada segala persoalan.

  2. July 2, 2009 at 9:15 am

    Gambar memang menarik.. Tak tahulah, mungkin aku ni bukan terror sangat. Ilmu akan bertambah kalau kita tidak kedekut. Cuma yang semakin meningkat, ko dah pakai D300…. bila nak bagi kekawan rasa daaaaaa….

    Eeee..eeee.. tak malunyaaa.. perasan masih jadi budak kecik.. cam baby…muahahaha

  3. 3 zul
    July 2, 2009 at 11:35 am

    ilmu mana pernah habis dipelajari.. semua org sama je…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: